wsh logo

Działalność Koła Naukowego Młodych Menedżerów

Akademickie Studium Kształcenia Praktycznego

Rok akademicki 2021/2022 Koło Naukowe Młodych Menedżerów rozpoczęło bardzo intensywnie! W pierwszych tygodniach nowego semestru zorganizowano spotkanie online, gdzie wybrany został nowy zarząd na najbliższy rok, przeprowadzono rekrutację oraz zaplanowano szereg działań, by rozwijać się, zdobywać kontakty i nawiązywać współpracę z firmami i organizacjami.  

Jednym z pierwszych działań Koła Naukowego Młodych Menedżerów było przeprowadzenie wywiadu w związku z 14. Edycją Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości pod hasłem „Biznes jutra” odbywającego się w dniach 8-14 listopada 2021 roku. Prowadzącą była przewodnicząca Koła Naukowego Młodych Menedżerów, a gościem Pan Marcin Lehmann – przedsiębiorca, handlowiec, trener biznesu, menedżer a także dyrektor radomskiego oddziału Nowodworski Estates.

Wywiad nosił tytuł „Jutro jest proste”, z rozmowy można było dowiedzieć się m.in. tego, jakie wartości powinien mieć dobry lider, jak budować biznes oparty na relacjach, jak dbać o pracowników. Dodatkowo, gość podzielił się swoimi spostrzeżeniami czym w jego przekonaniu jest tytułowy biznes jutra, jaki jest idealny biznes, czy z biegiem lat postrzeganie biznesu jutra się zmienia. Wywiad udostępniony jest do obejrzenia na darmowej platformie YouTube.

 

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami! Zarząd koła pomyślał o nich jeszcze jesienią, bowiem 24 listopada została ogłoszona zbiórka charytatywna pt. „Podaruj prezent na Święta” wspierająca Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Do Akademii Handlowej Nauk Stosowanych (wcześniej Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu) można było przynosić prezenty, które następnie Koło przekazało Fundacji. Zbierane były wszelkie akcesoria plastyczne (kleje, nożyczki, bloki techniczne, rysunkowe, kolorowe, kredki, pisaki, mazaki, taśmy klejące itp.), puzzle, książki, ale także swetry, bluzy, kosmetyki, a nawet śmieszne skarpety. W kampusie przy ulicy Traugutta 61 postawiona została także puszka, gdzie ochotnicy mogli wesprzeć akcję finansowo. Za zebraną kwotę 1112.10 zł zakupiono rzeczy rekomendowane przez psychologów dziecięcych. Akcja trwała do 12 grudnia, w akcję zaangażowali się nie tylko członkowie i członkinie Koła Naukowego Młodych Menedżerów, lecz także cała społeczność akademicka AHNS, a także osoby postronne. Posegregowane i zebrane prezenty przesłano na adres Fundacji, aby podopieczni mogli cieszyć się prezentami podczas Świąt i w kolejnych dniach!

 

 

Udostępnij
youtube
youtube
youtube
Skip to content