wsh logo

Integracyjny rajd studencki

Akademickie Studium Kształcenia Praktycznego

Słoneczna pogoda i dobre humory dopisywały uczestnikom pieszego, integracyjnego rajdu w Góry Świętokrzyskie. Nazwa tych gór pochodzi od relikwii Krzyża Świętego przechowywanych w klasztorze na Łysej Górze.

Naszą przygodę rozpoczęliśmy w Miedziance, skąd leśną drogą w urokach pięknej wiosennej pogody, wyruszyliśmy w górę. Miedzianka  to szczyt w Górach Świętokrzyskich mierzący 354 m n.p.m. Zaliczany jest do Korony Gór Świętokrzyskich i jest jednym z najciekawszych wzniesień. Dojście na samą górę zajęło niespełna 10 min. Po zejściu urządziliśmy grilla, stanowiło to  niesamowitą okazję do integracji, wzajemnego poznania się, zjedzenia kiełbaski i pogrania w piłkę siatkową. Jednak to nie koniec naszej wyprawy. Z pełnymi brzuchami ruszyliśmy dalej.

Pierwszym etapem naszego rajdu był Wąwóz Stokówka, zejście do niego było dość ciekawe, poczuliśmy co to prawdziwa wspinaczka. Następnie ruszyliśmy przez las w stronę Zamku w Chęcinach. Czekała nas 10 kilometrowa wędrówka. Po drodze minęliśmy Jaskinię Piekiełko, żeby po 10 min wyjść z lasu i ujrzeć na horyzoncie nas cel. Trasa zajęła nam ok. 4 godzin. Po dotarciu na miejsce, pozostało pokonać schody by znaleźć się na Zamku w Chęcinach, skąd rozpościerał się piękny widok na okolice. Tym miłym akcentem, pełni optymizmu z nadzieją na kolejne spotkania, wróciliśmy do Radomia.

Okazji do zrobienia pięknych zdjęć było wiele, więc zapraszamy do galerii poniżej.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w rajdzie:)