Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Aplikacji i Baz Danych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Stanowisko: Naczelnik Wydziału Aplikacji i Baz Danych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
Wynagrodzenie zasadnicze: od 8127,84 zł do 9143,82 zł brutto
Osoba na tym stanowisku:
- Kieruje pracą Wydziału, planuje i określa zadania bieżące oraz długoterminowe dla pracowników wydziału, w szczególności: nadzoruje tworzenie, modernizację i standaryzację wewnętrznych systemów teleinformatycznych w KPRM, dokonuje ocen pracy podległych pracowników, przygotowuje wnioski i propozycje personalne wynikające z aktualnych potrzeb i decyzji kierownictwa komórki organizacyjnej
- Określa potrzeby i plany informatyzacji Urzędu w zakresie wyposażenia w systemy, urządzenia teleinformatyczne i oprogramowanie, nadzoruje realizację zakupów i wdrożenia zakupionych rozwiązań a także prowadzi nadzór w zakresie licencjonowania i unifikacji oprogramowania dla potrzeb komórek organizacyjnych
- Realizuje zamówienia publiczne, zapytania ofertowe, w tym sporządza Opisy Przedmiotu Zamówienia oraz umów oraz bierze udział w pracach komisji przetargowych
- Prowadzi działania prewencyjne oraz analizę i zarządzanie w zakresie reagowania na wykryte podatności oprogramowania
- Bierze udział w planowaniu budżetu komórki organizacyjnej
- Udziela pomocy merytorycznej i technicznej pracownikom urzędu w zakresie rozwiązywania błędów w funkcjonowaniu systemów teleinformatycznych pozostających w kompetencji Wydziału
- Nadzoruje i zarządza prawidłową realizacją umów licencyjnych a także realizuje cykliczne przeglądy zgodności licencyjnej oprogramowania
- Wspiera projekty i inicjatywy w obszarze wdrażanych w KPRM licencji i aplikacji.
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat w zakresie związanym z obsługą teleinformatyczną
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Wiedza z zakresu: podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, Prawa zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych
- Znajomość: systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych i użytkowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym asertywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, zarządzanie ludźmi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w zakresie realizacji zamówień w oparciu o aktualne przepisy prawa, a także obsługą Helpdesk oraz systemów dziedzinowych, w tym co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem
- przeszkolenie zakresu: prawa zamówień publicznych, nowych technologii informatycznych
- wiedza z zakresu: technologii MS 365, programowania, nowych technologii informatycznych.
Co oferujemy:
- Ruchomy czas pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- „Trzynaste” wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
- Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
- Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
- Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
- Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
- Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce do odświeżenia się
- Stołówka pracownicza
- Strefa aktywności
- Pokój dla rodzica z dzieckiem
- Dobra lokalizacja
- Miła atmosfera pracy