wsh logo

Koła Naukowe AHNS

Koło Naukowe Młodych Menedżerów

Koło naukowe młodych menadżerów

TERMINY I MIEJSCE SPOTKAŃ: Spotkania on-line lub stacjonarnie (uzależnione od panujących obostrzeń w kraju w dobie pandemii), jeśli stacjonarnie to na terenie Uczelni (rezerwacja sali wg potrzeb) lub poza uczelnią w ramach wizyt studyjnych. Planowane spotkania odbywają się raz w miesiącu (w zależności od ustalonego harmonogramu, w przypadku dodatkowych potrzeb komunikacyjnych ze strony studentów organizacja dodatkowych spotkań) w weekendy lub w tygodniu. Terminy spotkań będą ogłaszane na bieżąco na Wirtualnym Dziekanacie.

Terminy i miejsce spotkań: ogłaszane przez stronę internetową i wirtualny dziekanat

NASZA MISJA:

,,Poznawanie specjalności i środowiska pracy,

zdobywanie kontaktów, współpraca z firmami i organizacjami.

Rozwijanie praktycznych umiejętności,

a to wszystko dzięki integracji, przyjaźni,

współpracy i w rewelacyjnej atmosferze!”

Plan pracy Koła Naukowego Młodych Menedżerów

Wyznaczone cele na rozpoczęcie rocznego okresu działalności KNMM tj. rok akademicki 2021/2022

  1. Umieszczanie informacji o KNMM na stronie internetowej uczelni.
  2. Przeprowadzenie rekrutacji do koła wśród studentów rożnych wydziałów.
  3. Dokonanie wyboru władz koła.
  4. Organizowanie cyklicznych spotkań poświęconych aktualnym problemom koła.
  5. Systematyczne umieszczanie informacji dotyczących działalności koła na stronie internetowej uczelni.
  6. Stworzenie gabloty informacyjnej w budynku Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu znajdującego się na ul. Staroopatowskiej 1a.
  7. Stworzenie fanpage koła na portalu społecznościowym Facebook i Instagram oraz cykliczne umieszczanie informacji dotyczących działalności koła.
  8. Udział i pomoc przy organizacji debaty z okazji ,,Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości”.
  9. Badanie naukowe pt. ,, Zalecenia Rady Unii Europejskiej w sprawie kompetencji kluczowych w uczeniu się przez całe życie, a wymagania współczesnego rynku pracy” Przeprowadzenie badania dla studentów pierwszego roku kierunku zarządzania oraz drugiego roku SUM zarządzania (analiza porównawcza).
  10. Badanie panelowe „Wydatki edukacyjne studentów z perspektywy rozwoju zawodowego – III edycja”.
  11. Badanie panelowe pt. ,,Bariery rozwoju przedsiębiorczości w percepcji studentów kierunku zarządzania”.
  12. Przeprowadzenie wywiadu na temat ,,Społeczna odpowiedzialność biznesu CSR postrzeganie CSR wśród pracowników MmiSP”
  13. Sympozjum – ,,Czynniki sukcesu w biznesie”.
  14. Przeprowadzenie warsztatów na temat: ,, Rozwijanie umiejętności menedżerskich” oraz ,,Komunikacja i współpraca w zespole. Rozwój kompetencji miękkich”.
  15. Przeprowadzenie akcji charytatywnej „Podaruj prezent na Święta” wspierając Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. W akcję zaangażowani zostaną członkowie i członkinie Koła Naukowego Młodych Menedżerów, cała społeczność akademicka AHNS oraz osoby niezwiązane z uczelnią. 
  16. Próba nawiązania współpracy z kołami naukowymi o podobnej tematyce z innych uczelni.
  17. Publikacja cyklu wywiadów „Biznes wczoraj, dziś i jutro”.
  18. Utworzenie filmików promocyjnych – dzień z życia uczelni z punktu widzenia studenta.
  19. „Spacer z kamerą po uczelni” – pokazanie uczelni i jej tajemnic dla nowych studentów oraz potencjalnych kandydatów. 
  20. Świąteczna akcja promocyjna uczelni, polegająca na przekazaniu świątecznych nagród w postaci drewnianych bombek z logo Koła, logo WSH oraz imieniem osoby biorącej udział w zabawie lub imieniem osoby, której ta osoba chce podarować bombkę. Szczegółowe wytyczne dotyczące udziału w zabawie znajdują się na fanpage KNMM.
  21. Zachęcenie studentów do tworzenia artykułów naukowych i przedstawienie im korzyści wynikających z utworzenia takiej pracy dla uczelni i studenta.  
  22. Przeprowadzenie krótkich sond (nagrywane) ze studentami uczelni, w której odpowiedzieliby na pytania: Twoja opinia na temat uczelni? Jak Ci się studiuje na uczelni? Co podoba Ci się na AHNS, a może coś można poprawić?

Dołącz do nas już dziś- pomóż nam realizować cele koła

zdobądź nowe doświadczenia- sprawdź się sam jako menedżer!

Wypełnij deklarację członkowską umieszczoną na dole w załączniku i wyślij na nasz adres mailowy:  koloknmm@gmail.com

      Statut Koła

      Deklaracja członkowska

      CYKL WYWIADÓW PT. „BIZNES WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO”

      OPIEKUNOWIE KOŁA:

       

      ZARZĄD KOŁA:

       

       

       

       

      KOŁA NAUKOWE AHNS

      Udostępnij
      youtube
      youtube
      youtube
      Skip to content