wsh logo

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM

Koncepcja studiów W RAMACH SPECJALNOŚCI

Specjalność przeznaczona jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania relacjami  z klientami. Specjalizacja dostarcza wiedzy i pozwala na nabycie umiejętności z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientem. Absolwenci zdobędą wiedzę i umiejętności między innymi z zakresu tworzenia skutecznych strategii handlowych, w których główny nacisk kładzie się na jakość i relacyjne podejście do kontrahenta, klienta, czy partnera biznesowego. Specjalność kształci specjalistów dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii sprzedaży. Specjalizacja dedykowana jest również dla kształtowania przedstawicieli handlowych, w celu zweryfikowania strategii handlowych w kierunku koncentracji na kliencie, w tym indywidualizowania ofert i programów marketingowych oraz nabycie umiejętności
w zakresie wdrożenia, użytkowania oraz utrzymania systemów informatycznych CRM.

Ukończenie specjalności pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • istoty marketingu relacji,
  • zarządzania relacjami z klientami w podmiotach gospodarczych,
  • obsługi systemu CRM w praktyce,
  • tworzenia i wdrażania skutecznych strategii,
  • zarządzania zmianą,
  • zarządzania jakością,
  • identyfikacji klienta kluczowego,
  • sprzedaży i negocjacji z klientem kluczowym,
  • budowania planu rozwoju i współpracy z klientem.

Perspektywy zawodowe

Absolwent tej specjalności będzie dobrze przygotowany do pracy jako menedżer i praktyk zarządzania organizacją, specjalista działów sprzedaży i marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP) oraz w korporacjach i administracji publicznej.

Udostępnij
youtube
youtube
youtube
Skip to content