GRAFIKA KOMPUTEROWA I TECHNIKI MULTIMEDIALNE
O STUDIACH
Grafika komputerowa i multimedialna są działami informatyki niezbędnymi w dzisiejszym świecie do tworzenia materiałów, które są przeznaczone do drukowania lub prezentacji wizualnych. Celem studiów jest zapoznanie studenta z modelowaniem grafiki 2D i 3D, obsługą programów graficznych, zastosowaniami grafiki a także z rodzajami mediów i obszarami ich wykorzystania. Zdobyta wiedza oraz uzyskane przez studenta umiejętności, pozwalają na integrowanie tekstu, dźwięku, grafiki, animacji oraz sekwencji wideo przy tworzeniu prezentacji multimedialnych. Dodatkowo program studiów obejmuje programowanie grafiki 2D i 3D oraz animacji w środowiskach graficznych, a także wykorzystanie grafiki w komputerowym wspomaganiu projektowania
CELE STUDIÓW
Słuchacz:
- zdobędzie wiedzę na temat tworzenia materiałów przeznaczonych do druku oraz prezentacji wizualnych
- dowie się jak wykorzystywać zdjęcia, ilustracje zdigitalizowane za pomocą skanera, aparatu cyfrowego czy kamery do tworzenia wizualizacji
- pozna modelowanie grafiki 3D
- zdobędzie umiejętności obsługi programów graficznych
- pozna techniki animacji, montażu cyfrowego
- zdobędzie umiejętności tworzenia stron internetowych
- będzie przygotowany do twórczego rozwijania zastosowań grafiki komputerowej na potrzeby internetu i multimediów
- nabędziesz wiedzę i umiejętności integrowania tekstu, dźwięku, grafiki, animacji oraz sekwencji wideo
ADRESACI STUDIÓW
- osoby zajmujące się projektowaniem witryn internetowych
- osoby pracujące w reklamie i marketingu
- osoby zajmujące się projektowaniem grafiki na potrzeby mediów społecznościowych
- osoby zainteresowane generowaniem grafiki dla aplikacji, filmu oraz gier komputerowych
- nauczyciele przedmiotów informatycznych
Program studiów przewiduje wprowadzenie do grafiki komputerowej i kierowany jest do osób nieposiadających wcześniejszego doświadczenia w tej dziedzinie.
PROGRAM STUDIÓW
- Grafika wektorowa
- Systemy CAD
- Grafika rastrowa
- Projektowanie graficzne
- Podstawy użytkowania systemów komputerowych
- Projektowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych
- Projektowanie wizualne interfejsu graficznego aplikacji na platformy mobilne w oparciu o podstawy projektowania UX/HCD
- Modelowanie grafiki trójwymiarowej z elementami druku 3D
- Graficzna wizualizacja tekstu
- Projektowanie stron www
- Przygotowanie do druku (DTP)
- Podstawy animacji
- Fotografia cyfrowa – techniki obróbki
- Projekt końcowy
ORGANIZACJA ZAJĘĆ I OPŁATY ZA STUDIA
GRAFIKA KOMPUTEROWA I TECHNIKI MULTIMEDIALNE |
Program studiów | 200 godz. zajęć dydaktycznych |
Czas trwania studiów | 2 semestry |
Forma zajęć | wykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria |
Tryb studiów | do wyboru:
|
Opłaty |
|
Faktura | Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury prosimy o kontakt z KWESTURĄ: kwestura@ahns.pl |
ZASADY NABORU
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:
- do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku,
- do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu.
O uruchomieniu kierunku decyduje liczba kandydatów.
WYMAGANE DOKUMENTY
- podanie o przyjęcie na studia podyplomowe,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, magisterskich , inżynierskich)
- klauzula informacyjna RODO,
- 1 zdjęcie w formacie 3,5cm x 4,5cm (format jak do dowodu osobistego)
ZAPISY NA STUDIA
DODATKOWE INFORMACJE

Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych
mgr Estera Witkowska
wt.- sob. 08.00-16.00
tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, ewitkowska@ahns.pl

Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń
mgr Katarzyna Dusińska – Woźniak
wt. -sob. 08.00-16.00
tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, kdusinska@ahns.pl