PSYCHOLOGIA BIZNESU
O STUDIACH
Program studiów skierowany jest głównie do przedstawicieli biznesu, zajmujących się, m. in. zarządzaniem personelem, zarządzaniem marketingowym, reklamą, mediami społecznościowymi, właścicieli firm. Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i nabycie przez nich umiejętności psychologicznych przydatnych w marketingu, public relations, rekrutacji kadry czy wspieraniu zespołu w czasie zmian i restrukturyzacji. Słuchacze zdobywają umiejętność współpracy z przedsiębiorstwami i instytucjami, poznają sposoby zwiększania potencjału i motywacji pracowników, uczą się kreatywnego rozwiązywania problemów. Program studiów dostarcza szerokiej wiedzy na temat wpływu psychospołecznych warunków pracy na funkcjonowanie ludzi i przedsiębiorstw, metod radzenia sobie ze stresem, prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
CELE STUDIÓW
Słuchacz:
- zdobędzie wiedzę i umiejętności przydatne w każdej sferze życia, zarówno osobistego, jak i zawodowego
- pogłębi umiejętności budowania zespołu
- udoskonali umiejętność zarządzania stresem oraz konfliktem w organizacji
- ulepszy umiejętność wystąpień publicznych
- zdobędzie wiedzę o technikach i metodach rekrutacji i selekcji pracowników
- zdobędzie praktyczną wiedzę o wpływie rozwoju osobistego na rozwój zawodowy, jak również o projektowaniu szkoleń
- nabędzie umiejętności negocjacyjnych w rozmowach biznesowych oraz sytuacjach konfliktowych
- uzyska szeroką wiedzę z zakresu psychologii, a w szczególności w obszarze wpływania na zachowanie ludzi
- będzie przygotowany do budowania zarówno strategi firmy, jak i wizerunku personalnego
- będzie mógł podjąć zatrudnienie w działach marketingu, rekrutacji, szkoleń
- będzie przygotowany do reprezentowania swojej organizacji w różnych sytuacjach biznesowych, jak również efektywniejszego prezentowania produktów
ADRESACI STUDIÓW
- menedżerowie
- przedstawiciele biznesu, pracujący w różnego rodzaju obszarach, m. in. zarządzaniu personelem, zarządzaniu marketingowym, reklamie, badaniach marketingowych, mediach społecznościowych
- pracownicy działów obsługi klienta
- właściciele firm, podejmujący decyzje w różnych obszarach zarządzania
PROGRAM STUDIÓW
- Psychologia społeczna i psychologia osobowości
- Psychologia emocji i motywacji
- Psychologia relacji
- Psychologia stresu i zarządzanie stresem
- Psychologiczne aspekty zarzadzania ludźmi
- Psychologia przywództwa
- Psychologia rozwiązywania konfliktów
- Zarządzanie zmianą
- Psychologia wybierania wpływu. Techniki wywierania wpływu
- Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich
- Mechanizmy psychologiczne w negocjacjach
- Teorie manipulacji i perswazji
- Psychologia pracy
- Zachowania organizacyjne
- Zastosowanie coachingu w organizacji – coachingowy styl zarządzania
ORGANIZACJA ZAJĘĆ I OPŁATY ZA STUDIA
PSYCHOLOGIA BIZNESU |
Program studiów | 180 godz. zajęć dydaktycznych |
Czas trwania studiów | 2 semestry |
Forma zajęć | wykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria |
Tryb studiów | online (realizowany w całości zdalnie) |
Opłaty |
|
Faktura | Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z KWESTURĄ: kwestura@ahns.pl |
ZASADY NABORU
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:
- do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku,
- do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu.
O uruchomieniu kierunku decyduje liczba kandydatów.
WYMAGANE DOKUMENTY
- podanie do Rektora Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu o przyjęcie na studia,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, magisterskich , inżynierskich)
- klauzula informacyjna RODO,
- 2 zdjęcia legitymacyjne w formacie 3,5cm x 4,5cm.
ZAPISY NA STUDIA
DODATKOWE INFORMACJE

Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych
mgr Estera Witkowska
wt.- sob. 08.00-16.00
tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, ewitkowska@ahns.pl

Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń
mgr Katarzyna Dusińska – Woźniak
wt. -sob. 08.00-16.00
tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, kdusinska@ahns.pl