wsh logo

PSYCHOLOGIA BIZNESU

O STUDIACH

Program studiów skierowany jest głównie do przedstawicieli biznesu, zajmujących się, m. in. zarządzaniem personelem, zarządzaniem marketingowym, reklamą, mediami społecznościowymi, właścicieli firm. Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i nabycie przez nich umiejętności psychologicznych przydatnych w marketingu, public relations, rekrutacji kadry czy wspieraniu zespołu w czasie zmian i restrukturyzacji. Słuchacze zdobywają umiejętność współpracy z przedsiębiorstwami i instytucjami, poznają sposoby zwiększania potencjału i motywacji pracowników, uczą się kreatywnego rozwiązywania problemów. Program studiów dostarcza szerokiej wiedzy na temat wpływu psychospołecznych warunków pracy na funkcjonowanie ludzi i przedsiębiorstw, metod radzenia sobie ze stresem, prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów.

CELE STUDIÓW

Słuchacz:

  • zdobędzie wiedzę i umiejętności przydatne w każdej sferze życia, zarówno osobistego, jak i zawodowego
  • pogłębi umiejętności budowania zespołu
  • udoskonali umiejętność zarządzania stresem oraz konfliktem w organizacji
  • ulepszy umiejętność wystąpień publicznych
  • zdobędzie wiedzę o technikach i metodach rekrutacji i selekcji pracowników
  • zdobędzie praktyczną wiedzę o wpływie rozwoju osobistego na rozwój zawodowy, jak również o projektowaniu szkoleń
  • nabędzie umiejętności negocjacyjnych w rozmowach biznesowych oraz sytuacjach konfliktowych
  • uzyska szeroką wiedzę z zakresu psychologii, a w szczególności w obszarze wpływania na zachowanie ludzi
  • będzie przygotowany do budowania zarówno strategi firmy, jak i wizerunku personalnego
  • będzie mógł podjąć zatrudnienie w działach marketingu, rekrutacji, szkoleń
  • będzie przygotowany do reprezentowania swojej organizacji w różnych sytuacjach biznesowych, jak również efektywniejszego prezentowania produktów

ADRESACI STUDIÓW

  • menedżerowie
  • przedstawiciele biznesu, pracujący w różnego rodzaju obszarach, m. in. zarządzaniu personelem, zarządzaniu marketingowym, reklamie, badaniach marketingowych, mediach społecznościowych
  • pracownicy działów obsługi klienta
  • właściciele firm, podejmujący decyzje w różnych obszarach zarządzania

PROGRAM STUDIÓW

  • Psychologia społeczna i psychologia osobowości
  • Psychologia emocji i motywacji
  • Psychologia relacji
  • Psychologia stresu i zarządzanie stresem
  • Psychologiczne aspekty zarzadzania ludźmi
  • Psychologia przywództwa
  • Psychologia rozwiązywania konfliktów
  • Zarządzanie zmianą
  • Psychologia wybierania wpływu. Techniki wywierania wpływu
  • Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich
  • Mechanizmy psychologiczne w negocjacjach
  • Teorie manipulacji i perswazji
  • Psychologia pracy
  • Zachowania organizacyjne
  • Zastosowanie coachingu w organizacji – coachingowy styl zarządzania

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

PSYCHOLOGIA BIZNESU
Program studiów180 godz. zajęć dydaktycznych
Czas trwania studiów2 semestry
Forma zajęćwykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria
Tryb studiówonline
(sobota-niedziela)

 

ZASADY NABORU

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:

  • do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku,
  • do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu.

O uruchomieniu kierunku decyduje liczba kandydatów.

WYMAGANE DOKUMENTY

ZAPISY NA STUDIA

DODATKOWE INFORMACJE

Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych

mgr Estera Witkowska

wt.- sob. 08.00-16.00

tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, ewitkowska@ahns.pl

Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń

mgr Katarzyna Dusińska – Woźniak

wt. -sob. 08.00-16.00

tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, kdusinska@ahns.pl

OPŁATY ZA STUDIA

  • brak wpisowego i opłaty rekrutacyjnej
  • czesne za semestr: 1600 zł
  • jednorazowa opłata za semestr lub system ratalny – sprawdź szczegółowy harmonogram opłat

FAKTURY

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z KWESTURĄ: kwestura@ahns.pl

Udostępnij
youtube
youtube
youtube
Skip to content