wsh logo

STUDIA MENEDŻERSKIE

O STUDIACH

Program studiów umozliwia profesjonalne przygotowanie słuchaczy do kompetentnego pełnienia funkcji kierowniczych i menedżerskich na wszystkich szczeblach zarządzania firmą, dzięki umiejętnościom zastosowania wiedzy teoretycznej i narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu organizacją. Zdobywana podczas studiów wiedza pomoże im w przyszłości w kształtowaniu indywidualnych i zbiorowych procesów pracy oraz wykorzystania kapitału ludzkiego w firmach. Program studiów opiera się głównie na kształtowaniu umiejętności menedżerskich, przywódczych, strategicznych i komunikacyjnych – wysoko cenionych wśród kadry zarządzającej. Ponadto kierunek studiów umożliwia zdobycie wiedzy z dziedzin pokrewnych zarządzaniu, takich jak rachunkowość, marketing czy IT.

CELE STUDIÓW

Słuchacz:

  • zdobędzie wiedzę z zakresu efektywnego zarządzania organizacją
  • nabędzie umiejętności przywódczych
  • ulepszy umiejętność autoprezentacji i wystąpień publicznych
  • zdobędzie przygotowanie w zakresie strategicznego i operacyjnego kierowania firmą
  • nauczy się jak prowadzić negocjacje i rozwiązywać różne problemy
  • dowie się jak przygotować strategię rozwoju firmy oraz plany projektów organizacyjnych
  • pozna najnowsze techniki zarządzania zasobami ludzkimi

WSPÓŁPRACA

Sweryn logo

ADRESACI STUDIÓW

  • menedżerowie
  • przedstawiciele kadry zarządzającej w przedsiębiorstwach i zakładach pracy
  • właściciele firm
  • politycy i działacze związków zawodowych
  • kandydaci na stanowiska zarządcze
  • osoby, które chcą udoskonalić swoje umiejętności przywódcze i interpersonalne

PROGRAM STUDIÓW

  • Zarządzanie strategiczne
  • Rachunkowość zarządcza
  • Zarządzanie jakością
  • Prawo gospodarcze
  • Marketing
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie strategiczne sprzedażą
  • Zarządzanie innowacjami
  • Coaching menedżerski
  • Zarządzanie kompetencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Przywództwo
  • Zarządzanie finansami
  • PR i zarządzanie informacją
  • Budowanie kultury LEAN
  • Zarządzanie marką 
  • Budowanie marki osobistej (Personal Brending)

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

STUDIA MENEDŻERSKIE
Program studiów180 godz. zajęć dydaktycznych
Czas trwania studiów2 semestry
Forma zajęćwykłady, ćwiczenia, warsztaty, konwersatoria
Tryb studiówna uczelni lub online
(sobota-niedziela)

 

ZASADY NABORU

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Rekrutacja odbywa się dwa razy w ciągu roku:

  • do końca września – zajęcia rozpoczynają się w październiku,
  • do końca lutego – zajęcia rozpoczynają się w marcu.

O uruchomieniu kierunku decyduje liczba kandydatów.

WYMAGANE DOKUMENTY

ZAPISY NA STUDIA

DODATKOWE INFORMACJE

Dyrektor Biura Studiów Podyplomowych

mgr Estera Witkowska

wt.- sob. 08.00-16.00

tel. 691 485 335
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, ewitkowska@ahns.pl

Specjalista ds. studiów podyplomowych i szkoleń

mgr Katarzyna Dusińska – Woźniak

wt. -sob. 08.00-16.00

tel. 603 441 717
e-mail: podyplomowe@ahns.pl, kdusinska@ahns.pl

OPŁATY ZA STUDIA

  • brak wpisowego i opłaty rekrutacyjnej
  • czesne za semestr: 1800 zł
  • jednorazowa opłata za semestr lub system ratalny – sprawdź szczegółowy harmonogram opłat

FAKTURY

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY prosimy o kontakt z KWESTURĄ: kwestura@ahns.pl

Udostępnij
youtube
youtube
youtube
Skip to content