ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE
Czas pandemii i ograniczeń narzucił nowy tryb funkcjonowania w przestrzeni publicznej i społecznej, dlatego w tym czasie Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu w trosce o zdrowie całej Społeczności Akademickiej prowadzi zajęcia w systemie hybrydowym!
Ten czas z pewnością minie, a wtedy wrócimy w pełni do zajęć w trybie stacjonarnym. Dziś jednak cieszymy się, że możemy prowadzić zajęcia dydaktycznie bezpiecznie, skutecznie i na wysokim poziomie, dzięki możliwościom, jakie daje aplikacja Microsoft Teams. Z jednej strony zachowujemy standardy bezpieczeństwa, z drugiej umożliwiamy spotkanie się wykładowców ze studentami.
Oprócz platformy Teams, pakietu Microsoft Office 365 do komunikacji zdalnej, wykładowcy wykorzystują także inne narzędzia, takie jak: SharePoint czy Forms. Dzięki nim udostępniają i dzielą się materiałami dydaktycznymi, np.: prezentacjami, skryptami, tabelami z danymi, testami, głosowaniami czy formularzami.
Instrukcja pobierania i logowania się do aplikacji Microsoft Teams


hasło dla studenta: WSHRadom2020
Login dla wykładowcy: imię, następnie znak kropki i nazwisko dla przykładu: jan.nowak@wsh.pl
Hasło dla wykładowcy: WSHRadom2020
Po pierwszym zalogowaniu zostaniecie poproszeni o zmianę hasła. Aby poprawnie zmienić hasło należy w linię Bieżące hasło wpisać ponownie WSHRadom2020. W przypadku gdyby w tej linii pojawiły się kropki należy je w pierwszej kolejności usunąć. Następnie w kolejne linie należy wpisać swoje nowe hasło. Bardzo proszę o zapisanie sobie nowego hasła ponieważ proces ewentualnego jego resetowania może trwać od 2 do 24 godzin (obciążenie systemu).


1. Pobierz aplikację systemu Windows
2. Zamiast tego użyj aplikacji internetowej.
Jeżeli wybierzecie pierwszą opcję, po zakończeniu pobierania należy uruchomić pobraną aplikację celem jej zainstalowania.
W przypadku wybrania drugiej opcji przechodzicie bezpośrednio do aplikacji. Niestety nie wszystkie przeglądarki radzą sobie z udostępnianiem mikrofonu czy kamerki. Szczególnie w komputerach stacjonarnych pojawiają się problemy. Rekomendowane są przeglądarki Microsoft EDGE lub Internet Explorer. Dlatego rekomendowana jest pierwsza opcja, która daje możliwość używania systemu Teams także jako komunikatora do codziennej komunikacji wewnątrz uczelni (i nie tylko). Link do pobrania aplikacji poniżej.
Rekomendowany scenariusz organizacji pracy ze studentami za pomocą Teams
Zarządzanie video w Office 365 i Teams oraz planowanie spotkań z wyłączeniem studentów jako prelegentów
Pracę w systemie przedstawia zamieszczony poniżej film instruktażowy.
Instrukcja dołączenia do zdjęć
W celu dołączenia do zajęć zaplanowanych w kalendarzu zgodnie z planem należy postępować zgodnie z instrukcją:
1. Zalogować się do aplikacji Microsoft Teams.
2. Z bocznego menu wybrać Zespoły.
3. Następnie wybrać dołącz do zespołu lub utwórz nowy.
4. W miejsce dołącz do zespołu, wpisując kod wpisujemy kod przyporządkowany do danego przedmiotu. Lista kodów przypisanych do przedmiotów znajduje się na wirtualnym dziekanacie jak również w zakładce kody do zajęć online.
Taka operację należy wykonać tylko raz dla danego przedmiotu.
5. Po wpisaniu kodu, w kalendarzu pojawią się zaplanowane na odpowiedni termin, zgodnie z planem zajęć wydarzenia (wykłady, ćwiczenia, konwersatoria itp).
6. Aby w danym terminie uczestniczyć w zajęciach należy kliknąć lewym klawiszem myszy na wybrane zajęcia i wybrać opcję Dołącz.
7. W tym momencie zostaniecie przyłączeni do zajęć.
Następne zajęcia będą się pokazywały w kalendarzu automatycznie. Trzeba będzie należało jedynie dołączyć do spotkania w odpowiednim terminie.