wsh logo

INTEGRACYJNY RAJD W GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE

RAJD 2023

Pomino pochmurnej pogody dobre humory dopisywały uczestnikom pieszego, integracyjnego rajdu w Góry Świętokrzyskie. Nazwa tych gór pochodzi od relikwii Krzyża Świętego przechowywanych w klasztorze na Łysej Górze.

Naszą przygodę rozpoczęliśmy od wędrówki do Jaskini Piekiełko, następnie przez las udaliśmy się do Wąwozu Stokówka. Podczas godzinnego spaceru mogliśmy poczuć co to prawdziwa wspinaczka. Kolejnym etapem naszego rajdu była Miedzianka. Jest to szczyt w Górach Świętokrzyskich mierzący 354 m n.p.m. Zaliczany jest do Korony Gór Świętokrzyskich i jest jednym z najciekawszych wzniesień. Dojście na samą górę zajęło niespełna 10 min. Po zejściu urządziliśmy grilla, stanowiło to niesamowitą okazję do integracji, wzajemnego poznania się, zjedzenia kiełbaski. Jednak to nie koniec naszej wyprawy. Wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do malowniczego miasta – Chęciny. Po dotarciu na miejsce, pozostało pokonać schody by znaleźć się na Zamku, skąd rozpościerał się piękny widok na okolice. Tym miłym akcentem, pełni optymizmu z nadzieją na kolejne spotkania, wróciliśmy do Radomia.

Zapraszamy do galerii poniżej.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w rajdzie i już planujemy kolejną niespodziankę dla studentów w maju 🙂