ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM
Koncepcja studiów W RAMACH SPECJALNOŚCI
Specjalność przeznaczona jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania relacjami z klientami. Specjalizacja dostarcza wiedzy i pozwala na nabycie umiejętności z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientem. Absolwenci zdobędą wiedzę i umiejętności między innymi z zakresu tworzenia skutecznych strategii handlowych, w których główny nacisk kładzie się na jakość i relacyjne podejście do kontrahenta, klienta, czy partnera biznesowego. Specjalność kształci specjalistów dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii sprzedaży. Specjalizacja dedykowana jest również dla kształtowania przedstawicieli handlowych, w celu zweryfikowania strategii handlowych w kierunku koncentracji na kliencie, w tym indywidualizowania ofert i programów marketingowych oraz nabycie umiejętności
w zakresie wdrożenia, użytkowania oraz utrzymania systemów informatycznych CRM.
Ukończenie specjalności pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu:
- istoty marketingu relacji,
- zarządzania relacjami z klientami w podmiotach gospodarczych,
- obsługi systemu CRM w praktyce,
- tworzenia i wdrażania skutecznych strategii,
- zarządzania zmianą,
- zarządzania jakością,
- identyfikacji klienta kluczowego,
- sprzedaży i negocjacji z klientem kluczowym,
- budowania planu rozwoju i współpracy z klientem.
Perspektywy zawodowe
Absolwent tej specjalności będzie dobrze przygotowany do pracy jako menedżer i praktyk zarządzania organizacją, specjalista działów sprzedaży i marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP) oraz w korporacjach i administracji publicznej.
ZARZĄDZANIE
specjalności