wsh logo

Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Aplikacji i Baz Danych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Akademickie Studium Kształcenia Praktycznego

Stanowisko: Naczelnik Wydziału Aplikacji i Baz Danych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Miejsce pracy: Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3

Wynagrodzenie zasadnicze: od 8127,84 zł do 9143,82 zł brutto

Osoba na tym stanowisku:

  • Kieruje pracą Wydziału, planuje i określa zadania bieżące oraz długoterminowe dla pracowników wydziału, w szczególności: nadzoruje tworzenie, modernizację i standaryzację wewnętrznych systemów teleinformatycznych w KPRM, dokonuje ocen pracy podległych pracowników, przygotowuje wnioski i propozycje personalne wynikające z aktualnych potrzeb i decyzji kierownictwa komórki organizacyjnej
  • Określa potrzeby i plany informatyzacji Urzędu w zakresie wyposażenia w systemy, urządzenia teleinformatyczne i oprogramowanie, nadzoruje realizację zakupów i wdrożenia zakupionych rozwiązań a także prowadzi nadzór w zakresie licencjonowania i unifikacji oprogramowania dla potrzeb komórek organizacyjnych
  • Realizuje zamówienia publiczne, zapytania ofertowe, w tym sporządza Opisy Przedmiotu Zamówienia oraz umów oraz bierze udział w pracach komisji przetargowych
  • Prowadzi działania prewencyjne oraz analizę i zarządzanie w zakresie reagowania na wykryte podatności oprogramowania
  • Bierze udział w planowaniu budżetu komórki organizacyjnej
  • Udziela pomocy merytorycznej i technicznej pracownikom urzędu w zakresie rozwiązywania błędów w funkcjonowaniu systemów teleinformatycznych pozostających w kompetencji Wydziału
  • Nadzoruje i zarządza prawidłową realizacją umów licencyjnych a także realizuje cykliczne przeglądy zgodności licencyjnej oprogramowania
  • Wspiera projekty i inicjatywy w obszarze wdrażanych w KPRM licencji i aplikacji.

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne):

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat w zakresie związanym z obsługą teleinformatyczną
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza z zakresu: podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, Prawa zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość: systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych i użytkowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym asertywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, zarządzanie ludźmi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w zakresie realizacji zamówień w oparciu o aktualne przepisy prawa, a także obsługą Helpdesk oraz systemów dziedzinowych, w tym co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem
  • przeszkolenie zakresu: prawa zamówień publicznych, nowych technologii informatycznych
  • wiedza z zakresu: technologii MS 365, programowania, nowych technologii informatycznych.

Co oferujemy:

  • Ruchomy czas pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy

WIĘCEJ INFORMACJI

Udostępnij
youtube
youtube
tiktok
youtube
Skip to content